Vi uddanner hverdagens ledere på morgendagens lederuddannelser. Teamleder, sjakbajs, formand, projektleder eller værkfører. Titler der alle dækker over dem vi kalder hverdagens ledere. Det er dem der holder produktionen kørende, bilerne på vejen, kunderne tilfredse og medarbejderne beskæftigede. Dem som skal lede og koordinere en hverdag for en gruppe medarbejdere. Hverdagens ledere med andre ord.

Hos Kursuscenter Nord tilbyder vi lederuddannelse for netop denne gruppe ledere. Det har vi gjort i mange år, og vi har efterhånden ret meget at have det i. 

Og så har vi udviklet os til et af Nordjyllands førende konsulenthuse, når det handler om organisationsændringer i boligselskaber.

Se vores aktuelle kurser nedenfor. Kontakt os, hvis du vil vide mere eller gerne vil snakke kursus med os.

PRINT

43575 Lederens forhandlingsteknik

Valgte hold
Kursussted EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist 6. december 2021
Startdato 13. december 2021
Slutdato 15. december 2021
Varighed 3,0 dage
Deltagerpris 570,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 1689,50 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:05 - 15:29
Kontaktperson Helle Dejligbjerg
Telefonnr 72246351
Email hd@eucnord.dk
Kviknummer 821409kk21-43575-3
Minimum antal deltagere 14
Maksimum antal deltagere 18
18 ledige pladser
Fag til kurset:
Lederens forhandlingsteknik
Skolefagkode: 43575
Varighed: 3,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 570,00 kr.
Pris for ledige: 1689,50 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1689,50 kr.

Målgruppe
Kurset retter sig mod AMU-målgruppens ledere. Det vil sige ledere med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveau.

Formål:
Du lærer at identificere forskellige forhandlingssituationer og aktivt bruge forskellige forhandingsteknikker i rollen som leder, herunder afdække forhandlingers typiske faseforløb og eventuelle faldgrupper. Du får opbygget færdigheder i forskelllige spørge- og lytteteknikker og bliver bevidst om din foretrukne forhandlingsstil.

Indhold:
Deltageren kan, som et element i ledelsesfunktionen, gennemføre forhandlinger med f.eks. kunder og leverandører på det operationelle niveau.I jobfunktionen indgår:- Kendskab til forskellige forhandlingssituationer, der typisk opstår i rollen som leder- Bevidsthed og valg af forskellige forhandlingsstile - Analysering af forhandlingssituationers udvikling og identificering af de forskellige faser- Anvendelse af forskellige spørge- og lytteteknikker, der styrker egen forhandlingsposition.